محمدبن سيرين گويد: ديدن غم درخواب، دليل خرمي است. اما اگر بيند كه از غم رسته بود، دليل غم است. اگر بيند كه غمگين بود، دليل خرمي است.
تعبیر خواب غم
یک پاسخ بگذارید
مقالات مرتبط


محمدبن سيرين گويد: ديدن غم درخواب، دليل خرمي است. اما اگر بيند كه از غم رسته بود، دليل غم است. اگر بيند كه غمگين بود، دليل خرمي است.
""سوتک، نوایی کهن در جان اندیشه است"" نام ما برگرفته از ساز گِلی و بادیِ باستانی ایرانی است؛ سازی ساده، صمیمی و ریشهدار که صدایش روایتگر فرهنگ، کودکی و خلاقیت این سرزمین بوده است. <<ما در سوتک تلاش میکنیم همان روح سادگی و اصالت را در دنیای امروز زنده کنیم>>
تماس با ما Info@Sootak.ir
Powered By : R.Monavari
من خواب یکی از همکلاسی های دخترم رو خیلی می بینم.تو خواب می بینم که با هم خوشیم میگیم می خندیم بیرون میریم با هم دوستیم گاهی اوقات علاقه هم بینمون هست.من خیلی این خوابو به صورت های مختلف می بینم اما منیشو نمی فهمم؟هر 7 8 روز من این خوابو با همین شخص میبینم و همیشه توی خواب با من مهربونه و حس می کنم به من علاقه داره.برام تعبیرش کنید ممنون.
سلام من خوابی دیدم که پسری رو که دوست دارم داره به سوال یه نفر دیگه جواب میده اخه معلمه منم رفتم سوالمو بیارم که ازش بپرسم ولی برگشتم نبود فقط کیفش روی میز بود اونم میز توی راه پله دم در خونمون بود .دیدم رو مبل خونمون نشسته با حالت قهر بعد منم جلو نرفتم بعد بلند شد کیفش رو که روی میز بود رو برداشت رفت پیراهن ابی اسمانی هم پوشیده بود بعد پدرم گفتن این پسره دیوانه ست میشه لطفا تعبیرش رو بهم ایمیل کنید ممنون