مرد
|
محمدبن سيرين گويد: اگر كسي مردي معروف به خواب بيند، دليل كه در بيداري همان بود. اگر مردي مجهول بيند، دليل بر دشمن او بود. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن مرد پير، دليل بود بر خير مكروه. لوک اويتنهاو مي گويد : مرد ريشو: خشم مرد شاخدار : ناراحتي بزرگ مرد پير : زندگي طولاني مرد چاق : لحظه هاي شيرين
1ـ ديدن مردي خوش قيافه و خوش هيكل در خواب ، نشانة آن است كه به ثروت بسياري دست مي يابيد و از زندگي خود لذت مي بريد . 2ـ ديدن مردي بدقيافه و اخمو در خواب ، نشانة آن است كه سردرگمي و پريشاني شما را محاصره خواهد كرد . 3ـ اگر زني مرد خوش قيافه در خواب ببيند ، نشانة آن است كه امتيازي به او اعطاء خواهد شد . اما اگر مردي زشت را به خواب ببيند ، علامت آن است كه از جانب كسي كه دوست خود مي پنداريد ، دچار دردسر خواهد شد . 1ـ اگر مردي خواب ببيند مجرد است ، نشانة آن است كه بايد از معاشرت با زنان دوري كند . 2ـ اگر زني ، مرد مجردي را در خواب ببيند ، دلالت بر آن دارد كه به عشقي مبتلا خواهد شد كه از ابتدا ناپاك است 3ـ ديدن مرد مجرد در خواب تعابير ديگري نيز دارد ، عدالتي كه به ظلم مي گرايد ، سياستمداراني كه شرف و صداقت خود را از كف مي دهند . |
// //



🙂 خواب دیدم پسری که دوسش دارم موهاش بلند بود لطفا رو ایمیلم پاسخ دهید
یعنی آن پسر موهای عانه را خیلی وقت است کوتاه نکرده اند.توصیه های نظافتی را بهشان ابلاغ فرمایید
اگر مرد یا زنی را با موی بلند ببینید موقعیت اجتماعی ومالی خوبی آن شخص پیدا میکند بهمین ترتیب هرچه موی افراد کوتاهتر باشد از موقیعت عکسی برخوردار میشود
خواب مرد متاهلی را دیدم که می شناسمش سر کلاس درس که لبخند به لب داشت و این لبخندش متوجه من بود و قطع نمی شد وولی من هیچ اهمیت و توجهی نسبت به او نداشتم. این خواب را در شب دوم یا سوم ماه دیدم
با تشکر
اگه می شه از طریق ایمیل مطلعم کنید
خاله بنده چند سال پیش خواب دیده بود با مادرم در باغی قدم میزدند. مرد جوان ناشناس و زیبا و خوش قیافه با صورت سفید و موها و ریش های مشکی در ان باغ ایستاده بوده و اطراف ان مرد پر از نور بوده است.مادرم داشته زیرپیراهنش را در میاورده.وقتی خاله ام مرد جوان را میبیند به مادرم می گوید مرد نامحرم اینجا ایستاده و لباست را در نیاور.ولی مادرم به او می گوید این مرد به من محرم است. اگر ممکن است لطف کنید و تعبیر این خواب را به ایمیلم بفرستید.خیلی ممنون و متشکر می شوم.
سلام من گاهی شبها بطور متوالی خواب پسری که همکارم است و دوستش دارم میبینم اما ان پسر دوست دختر دارد تعبیر این خوابهایم چیست لطفا پاسخ را برایم ایمیل کنید با سپاس
خواب مردی را دیدم که از من درخواست دعا کردن،می کرد و زندگی برایش سخت شده بود.
خوابه مردی رو دیدم از فامیلامون که همیشه ریش میزاره ولی تو خواب دیدم که ریش نداشت و ناراحت بود لطفا رو ایمیلم تعبیرشو بفرستید
تو خوا ب دو بار جاستین بیبر دیدم ومن رو در خواب خوشحال کرد اگه تعیر داره به من بگید
من یکی رو دوست دارم اما وقتی که میخواهم فراموشش کنم تو خوابم میاد اطفا تعبیر کنید
دوست دختره قبلي ام را ديدم كه در كوچه با او قدم ميزدم واحساس ميكردم دلم براش خيلي تنگ شده
باسلام
لطفاتعبیرنمایید خواب دیدن جمع رندان که همه چیزم را به تدریج میربودند.اول شناسنامه وبعد کیف وساکها.رییس انها مردی بود که چشمهایش 3تا میشد.درخواب چنان مستاصل شده بودم که فریاد زدم خدایا اینها همه خواب باشد وحقیقت نباشد
یه شب خواب دیدم با مرد جوان و بسیار زیبای سفید باچشمان درشت مشکی و جذاب و موهای مشکی که بلند و مواج بود وپیراهن مشکی ساده ای به تن داشت در شب قدم میزدم تا کنار یه جوی بزرگ اب رسیدیم نشست و با یه دستش کمی اب برداشت و خورد پشت سرش توی ظلمات شب ماه اونقدر بزرگ و نورانی بود که همه چیزو روشن کرده بود….من از 9سال پیش تا الان با اینکه تا حالا این مرد رو ندیدم ولی هر چند شب یه بار به خوابم میاد همیشه هم با همین لباس مشکی ساده..ممنون میشم تعبیرش رو واسم میل کنید
من مردی چند وقته در خواب می بینم کت وشلواری وخیلی رسمی ولی از گردن به بالاش نمی تونم ببینم موقعی که کسی ازم فوت کرد توی خوابم تمام مدت گریه میکرد ولی دیشب دیدم کسی مورد ولی اون شاد بود تعبیرش چیه؟
Man khab didam oomade khoonamoon kheyli ham naz shode bood vali engar ye hessi too maye haye khejalat jolomo migereft ke beram pishesh…kheyli ham delam vasash tang shode shab ham ghable khab ba fekre oon khabide boodam…
من استاد مردخیلی مومنی دارم که باهاش کار پژوهشی انجام می دم . خواب دیدم استادم راجع به کار مهمی با من حرف می زنه ولی خیلی به من نزدیک شده به صوری که سرش را روی سرم چسبانده بود و صورتش به صورتن چسبیده بود و هر چقدر از ااو فاصله می گرفتم از روی خجالت. ولی اون بدون اینکه موضوع مهمی باشه به من نزدیک میشد. تعبیرش را لطفا بگید
ببخشید من هم خواب مشابه شما رو دیدم
شما تعبیرش رو پیدا کردین لطفا به منم بگین
سلام خواب دیدم مردجوانی موهای مرا می بافت،تعبیرش چی میشه؟
من خواب یکی از خواستگارام رو با داداشش میدیدم(البته داداشش طلاق گرفته) و یکی هم اینکه چند سال قبل که یه استاد خوب متاهل که داشتم بهم تلفن کرد و باهام صحبت کرد لطفا تعبیرش رو بفرمایین
با سلام
خواب دیدم بین من و عموم که فوت کرده یه فاصله ای هست هر چی میخوام ببینمش نمی تونم یه پسری با چهره ای بسیار زیبا بین من و اون ایستاده بود و نمی ذاشت من عموم رو ببینم بعد من یهو به پسره گفتم تو چقدر قشنگی بعد اون یهو توی صورتم فوت کرد و من از خواب پریدم
من متاهل و باردار هستم
ممنون میشم خوابم رو تعبیر کنید .
سلام و خسته نباشید
خواب دیدم چندتا شاخه گل دستمه تو یه جمعیت خیلی زیادی دارم راه میرم که همه سیاه پوشیدن میگم یکی مرده بعد یهو رسیدم به مغازه پسر مورد علاقم که چند وقتی هم هست با هم نیستیم تو مغازس خیلی ناراحت بود هر چی باهاش حرف میزدم پشتشو به من میکرد اصلا تو صورتم نگاه نمیکرد باهام حرف نزد از ناراحتی یهو از خواب پریدم لطفا بهم بگید تعبیرش چیه
ممنون
مدت هاست خواب بسري ميبينم كه بور است و مرا دوست دارد
سلام ديدن مردي جوان كه مشناسيش و قبلا فوت كرده كه با او دوس ت شده اي و در خا نه هيتي و بر گردن او زنجيرهاي خيلي زيا و ضخيمي از طلا است كه با اسرار من دو تا از اون زنجير ها رو در آورد ؟؟
سلام من چند وقت بیش یه خوابی دیدم میخواستم لطف کنید تعبیرشو برام تو یاهو بفرستید…
من پسر جوانی هستم خواب دیدم یه مرد تقریبا 30 35 ساله اصرار به سوار شدن تو ماشینش میکرد و من ترسیدم و قبول نکردم فرار کردم ولی رفتم خونه دیدم اومده دم خونه اذییتم میکرد و در عین حال مادرم رو صندلی نشسته بود ازش کمک میخواستم هیچکاری نمیکرد 🙁 md_900@yahoo.com
سلام من خواب دیدم سواریه چرخ فلک شدم ووقتی ب پایین نگاه میکنم یه پسرجذاب ومیبینم موهاس هم بلندبود هم اون ب من لبخندمیزدوهم من لطفا تعبیرشوبرام میل کنیدمرسی
سلام قبلا در دوران دانشجویی پسری مرا دوست داشت که هنوز مجرد است، من مدت 5 ساله که ازدواج کردم . به مدت سه شبه که مدام خوابش رو میبینم که با هم در یک سفر دسته جمعی هستیم و خیلی دورو برم میاد و هوامو داره حتی دیشب دیدم چادرم گلی و خاکی شده و بادستش دولا شده و داشت تمیز میکرد . لطفا بگید تعبیر خوابم چی میشم .
خواب دوس پسر سابقمو دیدم لطفا جوابمو به ایمیلم بفرستید
سلام روزتون بخیر
من حدود ۱ ماه که توی خوابهام دوست صمیمی ام رو که خیلی با هم خوب هستیم در خوابم نقش بد میبینمش که همش اذیتم می کنه نمی تونم علت این خواب هام رو بفهمم لطفا راهنماییم کنید و تعبیر خوابم رو بگید.
سلام خواب دیدم با یه پسری که نمشناسم توی ماشینم بعد پسره به من پیشنهاد ازدواج میده یه پسر لاغر وریشدار منم بغلش میکنم لطفا نعبیر خوابمو بگید البته داشتیم لواشکم می خو ردیم
دیدن بلند شدن موی بلند مرد
سلام من ديشب خواب ديدم پسر فاميلمون منو بغل کرد و چهره ناراحتى داشت و لباسى هم تن ما نبود ولى نه از سر شهوت يا عشق بازى اون بهم گفت زندگيش هستم و تنها عشقشم تو خواب حس ميکردم واقعى بود حتى من تو بغلش گريه هم کردم که از خواب بيدار شدم اشک رو صورتم بود بعد من بهش گفتم ملافه بده من روى خودم بندازم اونم بهم دادو رفت يکم پايين تر از من پشتشو کرد بهمو خوابيد مادرش اومد داخل اتاق شدش قاببمه آش ماستى هم دستش بود. لطفا اگه تعبيرى داره خيلى زود بهم بگيد چون بايد تصميم واسه ازدواجم بگيرم شايد اين خواب تعبيرش به زندگيم برگرده
خواب دیدم دو پسر خوش تیپ و خوشگل عاشقم شدن.تعبیرش چی میشه؟لطفا به ایمیلم ارسال کنید
سلام من خواب دیدم که توی خیابون وایسادمو منتظر تاکسی هستم خیابونه خیلی شلوغ بود یهوسر و کله یه پسر مزاحم که قیافه زشتی هم داشت پیدا شد که من هر چقدر سعی میکردم از دستش فرار کنم نمیتونستم البته فقط میومد جلو وباهام حرف میزد اما بهم دست نمیزد اما من همش جیغ میزدم و ازش میخواستم بره خلاصه انقد خواب پریشانی بود که وقتی که بیدار شدم باورم نمیشد که خواب دیدم لطفا اگه تعبیری داره بهم بگین.
سلام دیشب خواب دیدم که خیلی زیبا برف میاد، پسری که باهاش دوستم و خیلی دوسش دارم اومده خونمون دنبالم و ازم خواسته با هم بریم قدم بزنیم و بهم گفت که مادرش هم با ما میاد. برف ارو آروم میبارید و همه جا سفید بود و خیلی خوشحال بودم
درخواب دیدم که سرش از هردو طرف دهن و دماغ و لب و بینی داره.یعنی هردوطرف صورتش کامل بود.لطفا بگید این تعبیرش چیه؟؟تو ایمیلم بفرستین لطفا
1ماه هست که خوابشو میبینم خوابو بیداری انقدرمیبینم که حس میکنم تواتاقم داره
نگام میکنه .خیلی خوشتیپو خوسگله اون موهای قهوه ای کوتاهه پورپشت به سمت
بالا .وصورت زیباوسفیدخوشهیک ل وقد بلند. فک میکنم ینی واقا دوسش دارم ولی
یه نشکلی هست .اون بابقیه شما فرق میکنه اون خونآشامه ینی ثابت کرده که هست
اول میتدسیدم اما حالا دوسش دارم یه حس عجیبیه میشه اگه کسی همچین چیزی
دیده به من جواب بده ،؟مرسی .
من خواب دیدم که یه پسری که توی واقعیت نامزد داره مدام مزاحمم میشه توی خواب پیراهن مشکی تنش بود و توی خواب تهدیدش کردم ک به همه میگم و اون دنبالم کرد توی خواب داد زدم و خانوادم اومدن و اون رفت …..میخواستم ببینم تعبیرش چیه البته توی واقعیت خیلیا مزاحمم میشن و خواستگارای زیادی دارم
من خواب دیدم ینی زیاد این خوابو میبینم .میبینم که یه مردی خیلی خیلی خوشتیپ باموهایخورمایی صورت زیبا موهاش کوتاهه پورپشت سمت بالا لباس مشکی وخوش هیکل وقد بلند همیشه میبینمش گاهی وقتا حس میکنم که تواتاقم هستش خیلی حس عجیبیه ولی یه مشکل هست دیشب فهمیدم که اون عادی نیست اون یه خونآشام بود .ولی دوباره بازم دوباره میبینمش .میشه بگید این خواب دیدنایه خواب وبیداری چیه؟؟؟
ديشب خواب ديدم که پسری خوش قيافه که تاحالا اورا نديده بودم با عصبانيت ازم ميخواست همراهش برم ، حتی مادر و پدرم هم مانع رفتنم نشدن ،لطفا تعبيرشو برام ايميل کنيد ممنون ميشم
سلام خواب دیدم ینی ماه ها خوابشومیبینم که نگام میکنه وهرجا هستم حسش میکنم
حس میکنم نگام میکنه.اون خیلی خوشگله موهای خورمایی کوتاهه پورپشت به سمت
بالا.صورت سفیدزیبا وقدبلند.من خیلی خوابشومیبینم هم خوابوهم توبیداری اما یه مشکل
هست اون یه مرده ایدآل نیست فهمیدم وثابت کرده به من اون یه خونآشامه نمیدونم که از
کجااومده اما فکرمیکنم که دوسش دارم ودارم .میخوام اگه کسی این چیزارودیده بگه
خواهش میکنم مرسی.
ديشب خواب ديدم که پسری خوش قيافه که تاحالا اورا نديده بودم با عصبانيت ازم ميخواست همراهش برم ، حتی مادر و پدرم هم مانع رفتنم نشدن ،لطفا تعبيرشو برام ايميل کنيد ممنون ميشم
من خواب دیدم یه مرد قدبلند و لاغر با خنده به منظور بدی همش دنبالمه و میگیرم که اذیتم کنه اما عشقم میادو نجاتم میده
درخواب دیدم یکی از دوستانی که دردوران کودکی بااو بازی میکرم مادردواتاق که اتاق دختران وپسران چون من یک دختر هستم دراتاق دختران بودم شب بود من رفتم مسواک بزنم دیدم که بروی کاغذی اسم مرا نوشته عاشقتم
من خواب دیدم که یه مردی بهم آمپول میزنه بعد میاد خونمون با یه شکله دیگه و خیلی مهربون شده بود اون مردو هیچ وقت واقعیت ندیده بودم
سلام و خسته نباشید. من یه روز خواب یه پسر بچه ی خیلی خیلی خوشگل دیدم تقریبا شبیه بچه های ۸ یا ۹ ماهه ولی اسمش یلدا بود ://// :))
فرداش هم خواب سه یا ۴ تا پسر جوون خیلی خوشگل دیدم خیلی هم جنتلمن بودن :)) میشه بگید تعبیرش چیه؟ مرسی ^-^
اگه خواب ببینی با ۲ تا از دوستاتی و ۳ تا مرد جنتر من میان یکی میاد از تو خواستگاری میکنه اون دو تا هم از اون یکی دوستات خواستگاری میکنن تعبیرش چیه؟
اگه خواب ببینی با ۲ تا از دوستاتی و ۳ تا مرد جنتر من میان یکی میاد از تو خواستگاری میکنه اون دو تا هم از اون یکی دوستات خواستگاری میکنن تعبیرش چیه؟
همه آدم ها باید به مجرد دیدن هر خوابی حتما” اول وقت آن روز را صدقه بدهند حتما”” ختم به خیر می شود . من این قضیه را بار ها امتحان کرده ام.”
از تعبیر خواب ابن سیرین استفاده شود
با سلام و تشكر از سايت خوبتون
من تقريبا”هفته اي يكبار خواب كفش مي بينم يعني خوابهائي كه توي اونا به كفش طرف خيلي توجه ميكنم يعني اون انفاقات تو خواب هست ولي كفشه انگار تو همون خواب برام مفهوم پيدا ميكنه .
يه سوال ديگه اينكه وقتي ما خيلي خواب كسي رو مي بينيم آيا ما به فكر او هستيم يا اون شخص به فكر ماست
راست میگه میشه بگید وقتی خیلی خواب کسی رو میبینیم یعنی اون به فکر ماس یا ما به فکر اون؟
سلام
در خواب پسری را که خودم او را می شناسم سر کلاسی در حال تدریس دیدم در حالی که او هم مرا دید و توجه او به خودم را کاملا حس کردم سپس دو تا از دوستانم که هیچ ارتباط و شناختی از آن طرف ندارند را دیدم آن دو راجع به آن طرف حرف می زدند و گویا نسبت به او علاقه نشان می دادند ولی در آن حال من که از احساس توجه بسیار آن پسر به خودم آگاه بودم فقط ساکت بودم و به آنها نگاه می کردم و به حرفشان گوش می دادم و یه حس ترحمی نسبت به آنها در دل حس کردم .لطفا تعبیر این خواب رو بگید؟ با تشکر
سلام
در خواب مرد متاهلی را که خودم او را می شناسم سر کلاسی در حال تدریس دیدم در حالی که او هم مرا دید و توجه او به خودم را حس کردم و لبخندی که بر لب او بود و در کل طول درس دادن محو نشد ولی در آن حال من که لبخند او را می دیدم و توجهش را فقط ساکت بودم و هیچ اهمیتی نمی دادم و خیلی بی توجه بودم . ضمنا این خواب را در شب دوم یا سوم ماه دیدم.لطفا تعبیر این خواب رو بگید؟
ممنون
تو خواب دوست پسر قبلی ام با یه دختری ازدواج کرده و با هم عشق بازی و خوشحال هستند
در خواب دیدم مردی خوش قیافه که شیرینی فروش هم بود همسرم است درحالیکه من آن مرد را نمی شناسم و مجرد هستم مرد قیافه موجی داشت تعبیرش چیه
من خواب ديدم وجود ي مردي كه ميشناسم رو همه جا حس ميكنم انگار كه همه جا هس ولي كسي نميبنه جوري كه انگار زنده نيس يا انگار فقط من حسش ميكنم نه حرفي بينمون رد و بدل ميشه نه چيز دگ
سلام ,
راستش من چند وقت پیش خواب یک مرد رو دیدم که پشت من بود و نمی تونستم صورتش رو ببینم که از پشت به من گفت دوست دارم … و از پشت منو بغل کرد و لپم رو بوس کرد . اینو یادمه که هم قد من بود . بعد از اینکه منو بوس کرد از خواب بیدار شدم . این خواب چند وقت پیش هم دیده بودم و این 5 بارم که این خواب رو می بینم …
من الان نزدیک 1 سال هست که روی یکی کراش دارم ولی نمی دونم این مرد همون بود یا نه ! ولی آشنا نبود . نمی دونم …
اگر میشه این رو تعبیر کنید 😉
برای من هم این مساله چندین بار پیش اومده و برام سوال شده
سلام . من خواب دیدم یه جایی هستم که ادم هایه زیادی هستن ولی انگار اونارو یه جورایی تار میبینم و واضح نیستن . بعدش انگار قصد رفتن به جایی رو دارم که بین همون ادما 4 یا 5 تا پسر خوش قیافه و زیبا میبینم و کتو شلوار پوشیده و انگار لباساشون رنگ هایه تیرن .مثل قهوه ای سوخته و توسی و ابی نفت و با هم صحبت میکردن ولی انگار صحبت کردناشون خلاصه و اروم بود.خلاصه.بعد .بعد انگار منتظر باشم که با اونا برم و منتظر باشم که اونا بگن بیا برسونیمت .ولی نمیدونستم کجاقراره برم .خلاصه . بعد میبینم تو ماشینشون نشستمه که انکار ماشینشون از همون ماشین هایه مدل بالاست و رنگ ماشین هم مشکیه . بعد که ماشین شروع میکنه به حرکت . میبینم تموم همون پسرا دو نفرشون جلو مشستن و یه نفرشون کنار عقب پیشم نشسته و اینجا میبینم که کتو شلوار مشکی پوشیدن و جوری رفتار میکنن انگار نه انگار که من اونجا هستم . صورتاشون یه جورایی حالت خنثی داشتن و بدون هیچ چیزی . نه خشمی بود و نه لبخندی . بعد انگار که من از خدام بود که باهاشون بودم و ماشین هم اروم حرکت میکرد.لطفا بگین تعبیرش چیه ممنون میشم
سلام . من خواب دیدم یه جایی هستم که ادم هایه زیادی هستن ولی انگار اونارو یه جورایی تار میبینم و واضح نیستن . بعدش انگار قصد رفتن به جایی رو دارم که بین همون ادما 4 یا 5 تا پسر خوش قیافه و زیبا میبینم و کتو شلوار پوشیده و انگار لباساشون رنگ هایه تیرن .مثل قهوه ای سوخته و توسی و ابی نفت و با هم صحبت میکردن ولی انگار صحبت کردناشون خلاصه و اروم بود.خلاصه.بعد .بعد انگار منتظر باشم که با اونا برم و منتظر باشم که اونا بگن بیا برسونیمت .ولی نمیدونستم کجاقراره برم .خلاصه . بعد میبینم تو ماشینشون نشستمه که انکار ماشینشون از همون ماشین هایه مدل بالاست و رنگ ماشین هم مشکیه . بعد که ماشین شروع میکنه به حرکت . میبینم تموم همون پسرا دو نفرشون جلو مشستن و یه نفرشون کنار عقب پیشم نشسته و اینجا میبینم که کتو شلوار مشکی پوشیدن و جوری رفتار میکنن انگار نه انگار که من اونجا هستم . صورتاشون یه جورایی حالت خنثی داشتن و بدون هیچ چیزی . نه خشمی بود و نه لبخندی . بعد انگار که من از خدام بود که باهاشون بودم و ماشین هم اروم حرکت میکرد.لطفا بگین تعبیرش چیه ممنون میشم