پنج‌شنبه, ژوئن 25, 2026

تعبیر خواب نان

1ـ ديدن قرص نان در خواب ، علامت صرفه جويي و قناعت است .

2ـ ديدن تكه اي كيك در خواب ، نشانة آن است كه كاميابي و ثروت مطيع و رام چنگ شما خواهد بود .

3ـ ديدن خرده هاي نان در خواب ، علامت آن است كه دچار اختلافات و دعواهايي بيهوده خواهيد شد .

4ـ اگر خواب ببينيد تكه هاي نان ناگهان زياد مي شود ، نشانة آن است كه به موفقيت بزرگي دست خواهيد يافت .

13 نظرات

  1. سلام من تاکنون چند بار خواب دیدم جلو نانوایی هستم وخیلی نون در مغازه هستم تا خواستم بخرم یا نان تموم میشد یا نانوایی پخت نکرد یا به هر دلیل نان گیر من نیامد لطفا تعبیر آنندا بفرمایید . متشکرم

  2. سلام من خواب ديدم ما منتظريم تا دزد به خونهي ما برسه، يعني تو خواب ميدونستم قراره دزد بياد مثلا خونه بغلي ما بود بعدش قرار بود بياد خونه ي ما. خلاصه كه دزده اومد و رفتيم يه جايي يكي خانمه پيري داشت نان ميپخت و من برداشتم خوردم نونشم شيرمال بود كه من دوس دارم. بعد دزدم اومد و نشستيم نون خورديم

  3. سلام
    خواب دیدم 1 عدد نان بربری به خانه بردم و به مادرم گفتم نان آوردم مادرم گفت من هم 2 تا نان بربری خریدم نانها مثل شیرینی خوش پخت و خوشمزه بودند

  4. سلام من خواب ديدم مادرم قرصهاي نان رادر خانه پهن كرده براي خشك كردنشان طوري كه تمام خانه را پر كرده بود

  5. من خواب دیدم که کنار رود خانه نشسته بودم و یک جا نونی پراز نون پیشم بود که ناگهان اب ان رو برد ولی من با هزار زحمت ان رو از اب اوردم بیرون ودر حال دور بودن از رود خانه به همراه جانونی بودم که شی اهنی به پام خورد وپام رو زخمی کرد

  6. من خواب دیدم رفتم نانوایی نون بخرم فکر میکردم که گرون باشه ولی نانوا کیلویی نان میفروخت و متوجه شدم که ارزونه (انگار هنوز بارانه ها رو بر نداشته بودن!!) با این وجود نیم کیلو!!نون خریدم داشتم برشون میداشتم که نانوا آخرین نان را که روی نانهایم گذاشت و یه تیکه آتیش از انتهایش توی یقه ام افتاد با اینکه داشتم سعی میکردم خاموشش کنم ولی اصلا احساس سوزش نمیکردم یعنی نمی سوختم فقط از ترس اینکه بسوزم سعی میکردم خاموشش کنم تا اینکه لباسم رو در آوردم تا موفق شدم خاموشش کنم.بعد دیدم همه موهای زائد روی دست و پام سوخته و بدنم تمیز شده …چیزی به ذهنم نمیرسه اگه کسی تعبیرششو میدنه بگین لطفا

  7. باسلام
    خواب دیدم نان فانتزی (انواع ) برام آوردن و چون نان خیلی دوست دارم خیلی خوشحال شدم

  8. سلام خواب دیدم من و دوستم دو تا نان بربری داریم میگفتم با وجود ایینکه نان او بیشتر کنجد داره اما نان من خوشمزه تره

  9. سلام .من خواب دیدم نون خشک هست توی خونه ای که نمیشناسم ولی فکر میکنم خونه خودمه خیلی زیادن دارم اونارو جمع میکنم بدم نون خشکی نونا تکه تکه نبود سلام بودن ولی چون خیلی وقت مونده بودن میخواستم بدم نون خشکی

یک پاسخ بگذارید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

مقالات مرتبط

آخرین مطالب

نظرات اخیر