1ـ اگر خواب ببينيد از دسته اي چوب ، دود غليظي بر مي خيزد ، نشانة آن است كه دشمنان بزودي به شما هجوم مي آورند ، اما اگر چوبها در آتشي درخشان بسوزند ، علامت آن است كه از بدبختي نجات مي يابيد و از خوشبختي بزرگي بهره مند مي شويد .
2ـ اگر خواب ببينيد روي هيزمهاي شعله ور راه مي رويد ، نشانة آن است كه از ناداني دوستان خود لطمه مي خوريد . اگر در خواب بتوانيد بي آنكه پايتان بسوزد از روي هيزمها راه برويد ،نشانة آن است كه بطور سحر آميزي آرزوهايتان جامة عمل مي پوشد .
3ـ اگر خواب ببينيد ، شما را به تيركي چوبي بسته اند و هيزمهايي براي سوزاندن شما گرد مي آودند، علامت آن است كه بدبختي و زياني در انتظار شماست ، اما اگر در خواب بتوانيد خود را آزاد كنيد و بگريزيد ، نشانة آن است كه به سعادتي طولاني دست خواهيد يافت .



خواب دیدم چوب های خشک وآتیش میزدم آتش هم صاف وشعله وربودوبدون دود.یک چوب ونگه داشتم فقط
سلام مرسی بتبت اطالاعاتتون.
واقعا استفاده کردم.
با سلام
خواب دیدم که خاله ام که فوت کرده 2چوب کوچک دستش دارد و تا برادرم و زنش که اختلاف شدیدی داریم وارد شدند و خاله مرحومم 2تا چوب را بهم میزند از خاله ام خواهش میکنم به آنها چیزی نگوید و حرفی به آنها نزند که ناراحت بشوند و او دو چوب را محکم بهم میکوبد لطفا تعبیر آن را بگویید ممنون