دوشنبه, مارس 9, 2026
خانهتعبیر خوابتعبیر خواب - حرف کتعبیر خواب کودکی - بچگی

تعبیر خواب کودکی – بچگی

کودکي

محمدبن سيرين گويد: اگر كسي در خواب بيند كودك شده بود، دليل غم و اندوه است. زيرا كه كودك صلاح از فساد نداند و نيز گويند كارش ضعيف بود.

ابراهيم كرماني گويد: ديدن كودك خوب روي، دليل فرشته است و كودك زشت روي، دليل مال است. اگر مردي در خواب بيند كودكي را شير مي داد، دليل است او را در زندان كنند.

لوک اويتنهاو مي گويد :

کودک

فرزند خود : خوشبختي

کودکي همراه مادرش : اوقات مبارک

بچه هاي کوچک : غم و غصه

ديدن کودکان بيشمار : فلاکت

کودکان زيباروي : شادي و سلامتي

کتک زدن يک بچه : بي عدالتي

بچه اي که ميدود : نيکبختي

 

1ـ ديدن نوزادانِ زيبا و تندرست در خواب ، علامت آن است كه نعمتهايي فراوان به شما خواهد رسيد و خوشبخت خواهيد شد .

2ـ اگر مادري در خواب فرزند خود را بيمار ببيند ، علامت آن است كه فرزند خود را همواره سلامت و تندرست خواهد ديد .

3ـ اگر كودكان را در حال كار يا مطالعه ببينيد ، دلالت بر آن دارد كه اوقاتي فرح بخش و آرام در انتظار شما است .

4ـ اگر در خواب فرزند خود را بيمار يا مرده ببينيد ، نشانة آن است كه علت هراس شما درست است . رفاه و آسودگي به غم و اندوه مي گرايد .

5ـ اگر در خواب كودكاني غمگين ببينيد ، دلالت بر آن دارد كه دشمنان در صدد مشكل آفريني اند . به خاطر افكار موذيانة برخي افراد به دردسر خواهيد افتاد .

6ـ اگر خواب ببينيد كودكان مشغول دويدن و بازي هستند ، دلالت بر آن دارد كه تمام تعهدات شما در عشق و كار به ثمر خواهد رسيد .

// //

30 نظرات

  1. سلام من پسری ۲۳ ساله هستم دیشب خواب دیدم و خیلی عجیب بود واسم خواب دیدم که کنار خونمون ایستاده بودم و تمام همسایه ها دیوانه شده بودن جنون همه انها رو داشت میکشت تا وقتی من رفتم بالای پشت بام خونمون از دست این مردم فرار کنم و کنار خونمون زمینی داریم خالی و وقتی نگاه کردم دیدم کودکی ۳ساله داره بازی میکند رفتم ان را برداشتم و فرار کردم ترسیدم مردم بلایی سر بچه بیارن. لطفا تعبیرش رو بگویید خیلی فکرم رو مشغول کرده این خواب.ممنون

  2. با سلام و خسته نباشید، خواب دیدم دو دختربچه بسیار زیبا را پیدا کردم و آنها را در آغوش گرفته بودم لطفا تعبیر آنرا بگویید. با تشکر

  3. باسلام.خواب دیدم پسردایی خودم که 22سال دارد8-7ساله شده ومادرش که زندایی من است به چهره چندین ساله خود برگشته ودرخواب دایم میگفتم که چرااین دو این طور شده اند.لطفا تعبیر ان را بگویید.مرسی

  4. باسلام. خواب دیدم یه بچه رو محکم تو بغلم گرفتم در حالی که اون بچه خودم بودم وقتی دوسالم بوده تعبیرخوابم چیه توروخدا سریع جواب بدین مرررررسی

  5. من ديشب خواب ديدم جايي كه ميرم يكي هست كه كودكي منه اسمشم اسم خودمه يعني خودم بودم باهاش حرف ميزدم اون مشتاق نبود با من حرف بزنه.اين جمله زياد تكرار ميكردم ( تو بچگي مني من بزرگ شدم اما تو نميدوني) خوابم خيلي روم تأثير گذاشت گريم ميگره

  6. من خواب كودكي خودم رو ديشب ميديدم جايي كه ميرفتم اونم بود نه اينكه دنبالم باشه مشتاق نبود بام حرف بزنه أصلا من همش باش حرف ميزدم اين جمله زياد ميگفتم ( تو بچگي مني من بزرگ شدم اما تو نميدوني) خوابم خيلي روم تأثير گذاشته بش فكر ميكنم نميدونم چرا گريه ميكنم ي حسيه تو خوابم اسمشم اسم خودمه ازش پرسيدم.بقيه ام ميديدنش وقتي تو خواب ميديدمش برام عجيب نبود مثلا قبلا ام ديدمش اما واقعا اينطور نيست

  7. خواب دیدم یه پسره اشنا زدتوگوشم منم زدم باپاتوشکمش خواهش میکنم تعبیرخوابموبگید

  8. خواب دیدم یکی از فامیلهای نزدیکمون دقیقا روز تولد من کودکی به دنیا اورده که همه میگن پچگی خودمه. چیزی فراتر از شباهت. مثل عکسای بچگیم. این بچه رو بخاطر شباهتش میدن به من یعنی مال من میشه و من مراقبت میکنم.بچه ی سفید چشم رنگی و خیلی زیبا نازو ارومی بود ۳-۴ ماهه و مثل یک نعمتی بود برام . حس خیلی خوبی داشتم. من دختر مجردی هستم و ۲۹ سالمه.ممنون میشم تعبیرشو بگین.

  9. من خواب دیدم که خودم رو در بچهگی بغل کردم و در همان بچهگی حرف میزنه در حالی که نباید حرف میزدیم چون خیلی بچه بودم حالا این تعبیرش چیه؟؟؟؟

  10. من خواب دیدم من و دوستم بچه شده ایم و دوستم در حال گریه کردن بود و من او را ارام میکردم و گریه میکردم

  11. من ومادرم 2روز خواب کودکی رامی دیدیم و هر 2 خیلی از اون بچه خوشمان می امد و انگار بچه ی خود ما بوده. تعبیرش چیه؟؟؟؟؟؟

  12. سلام من توی خواب دیدم صاحب یه خواهر شدم که اون درست عین یک سالگی خودم بود،خیلی هم دوسش داشتم همش بغلش میکردم،خواهش میکنم جوابمو بدین،ممنون

  13. سلام من دیشب خواب دیدم دوستم که 17 ساله است نوزاد شده است لطفا تعبیرش را بگویید

  14. سلام .مادربزرگ من 3سال پيش فوت کرده.من الان تو خواب مادربزرگمو به شکل يه نوزاد ديدم ک بغلش کردم.اما مريض بود نوزاد

  15. با سلام مامانم خواب دیده من بچه شدم به همراه خودش بارها و بارها این خواب رو دیده .
    در جای دیگه خواب دیده لنگه کفشش گم شده که کفشش سفید رنگ عم بوده و پیدا نشده ‌

  16. خواب یکی از بستگان سببی نزدیکو دیدم که همدیگرو دیدیم و سلام ورو روبوسی کردیم اون شخص سرشو گذاشت رو شونه من و بچه شد من هم ازش مراقبت میکردم تعبیرش چیه?

  17. سلام .من دختری 20ساله هستم که مادرم چندین بار خواب دیده است که بچه شده ام ودر حال باریهستم ویک بار هم دیده است که درحال شیر خوردن بوده ام وباردیگر مادرم مرا کتک زده است .لطفا تعبیر این خواب ها را بگویید.متشکرم

  18. این موضوع نقل بر این هست که شما به مرده توجه نمیکنید و یا حد احقل زمانیکه زنده بوده به او توجه نمیکردید. شاید الان وضعیت مناسبی نداره و منتظر کمک های شماس

  19. دختر خاله همسرم خواب دیده که ما بچه دار شدیم و یه نوزاد پسر بغلش هست که شیبه بچه گی های همسرم است تعبیر چی هست ؟

  20. خواب دیدم یکی از همکلاسیام رییس موضوع را قبولش نکرد و اخراجش کرد بعد از فرط کم خوابی غش کرد من گفتم چ شد دستشو گرفتم و بعد بچه کوچولو شد نوزاد قنداقه شد بعد من بغلش میکردم و این طرف و ان طرف میبردم بعد گفتم بیا بریم دادگستری استخدام شبم بعد از ظهر این خوابو دیدم

  21. منم خوابم مث دوتا از خانم ها اینه که بچگی خودمو تو خواب میدیدم بغل کرده بودمش .بچه دوساله بودم اما خودم بغلش گرده بودم.نمیدونم چیه؟ نشسته بودم و تو بغلم بود کودکی خودم . بعدش ک از خواب پا شدم ناراحت بودم.

  22. سلام،من در خواب دیدم که خواهرم 2یا3سال داشت که البته چهره کودکی اون رو یادم رفته بود ،تا دیشب که خواب دیدم توی جشن فامیلی بودیم و من دنبال مادرم بودم زمانی که پیداش کردم بچه دو یا سه ساله ای قبلش بود وقتی فکر کردم دیدم کودکی خواهرم است .من الان 15ساله ام و خواهرم 9سال دارد،این خواب به شکلی بود که انگار من 6ساله ام زمانی که خواهرم رادیدم بسیار خوشحال شدم ،و زمانی که رسیدم به او ،فقط میخندید،من از مادرم خواستم که ازش عکس بگیرم ،اما هیچ کسی اجازه نمی داد و من دلیلش را نمی دانستم.

  23. سلام من خواب دیدم که بچگی( حدود دو ساله) خودم که تو ساحل داشت بهم لبخند میزد رو بغل کردم تعبیرش چیه؟

  24. سلام من۲۳ساله ام خواب دیدم که ب دوران قدیم برگشتم زمانی ک یک ساله بودم.ولی من با همین سن الانم رفتم ب دوران قدیم بچگی خودمو دیدم یک سالگیم یجا نشسته بودم بازی میکردم رفتم خودمو بغل کردم باهاش بازی کردم حتی میدونستم زمان قدیمه اون بچه ک خودم بودم گوشی تاحالا ندیده گوشیمو بهش نشون دادم براش فیلم گزاشتم عکس گرفتیم از خودم ک یکساله بودم نگهداری میکردم ک گریه نکنم ک اروم باشم

یک پاسخ بگذارید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

مقالات مرتبط

آخرین مطالب

نظرات اخیر