دلم گرفته است
دلم گرفته است
به ايوان مي روم و انگشتانم را
بر پوست كشيده شب مي كشم
چراغهاي رابطه تاريكند
چراغهاي رابطه تاريكند
كسي مرا به آفتاب
معرفي نخواهد كرد
كسي مرا به ميهماني گنجشكها نخواهد برد
پرواز را به خاطر بسپار
پرنده مردني است.


دلم گرفته است
دلم گرفته است
به ايوان مي روم و انگشتانم را
بر پوست كشيده شب مي كشم
چراغهاي رابطه تاريكند
چراغهاي رابطه تاريكند
كسي مرا به آفتاب
معرفي نخواهد كرد
كسي مرا به ميهماني گنجشكها نخواهد برد
پرواز را به خاطر بسپار
پرنده مردني است.
""سوتک، نوایی کهن در جان اندیشه است"" نام ما برگرفته از ساز گِلی و بادیِ باستانی ایرانی است؛ سازی ساده، صمیمی و ریشهدار که صدایش روایتگر فرهنگ، کودکی و خلاقیت این سرزمین بوده است. <<ما در سوتک تلاش میکنیم همان روح سادگی و اصالت را در دنیای امروز زنده کنیم>>
تماس با ما Info@Sootak.ir
Powered By : R.Monavari
من هم میتونم در این سایت شعر قراربدم ؟