دوربین زنده – ایتالیا -2
یک پاسخ بگذارید
مقالات مرتبط


""سوتک، نوایی کهن در جان اندیشه است"" نام ما برگرفته از ساز گِلی و بادیِ باستانی ایرانی است؛ سازی ساده، صمیمی و ریشهدار که صدایش روایتگر فرهنگ، کودکی و خلاقیت این سرزمین بوده است. <<ما در سوتک تلاش میکنیم همان روح سادگی و اصالت را در دنیای امروز زنده کنیم>>
تماس با ما Info@Sootak.ir
Powered By : R.Monavari
در خواب داخل يك رود خانه بزرگ بودم و ادمهاي زيادي هم داخل رود خانه بودن اب رود خانه زلال وروان بود واب به همراه خودش لوارم اسباب بازي بچه ها ميبرد.
من چندین شبه که در خواب هایم آب روان میبینم!اولین بار خواب دیدم باران نم نم میبارد و جدول ها پر از آبند,با این که خیلی با احتیاط راه میرفتم اما پایم لیز خورد و افتادم در آب,در آب فرو رفتم احساس خفگی میکردم و دست و پا میزدم!باز هم خواب دیدم,در یک مزرعه هستیم و جویباری در آن جریان دارد آبش بسیار زلال است و چند نفر پایشان را در آب گذاشته اند,آب هم فقط تا مچ پایشان میرسید من هم رفتم ببینم عمقش چقدر است اما در آب غرق شدم!چند بار دیگه هم خواب دیدم سوار ماشینم و داره بارون میاد همه خیابونا رو آب گرفته و نمیتونم عبور کنم!تعبیرشو بهم بگید لطفا .
اگر در خواب ببینیم که خودمان سرطان داریم تعبیرش چیه
agar dar khab khodeman ra bebinim ki saratan darim tabir chist tashakor