شنبه, ژوئن 27, 2026
خانهمطالب خواندنیچرا وقتی موها یا ناخنهای خود را كوتاه می كنید دردتان نمی...

چرا وقتی موها یا ناخنهای خود را كوتاه می كنید دردتان نمی آید؟

 
     
 
 
 
 
 
 
 
   
   
 

جواب آن خیلی ساده است ، چون ناخن و مو عصب ندارد . در سرتاسر پوست ما گیرنده هایی وجود دارد كه ما را از سرما ، گرما ، درد و سوزش آگاه می كند . برای همین وقتی دست ما به یك جسم داغ می خورد ، متوجه این داغی می شویم و دستمان را می كشیم .
اما در موها و ناخنهای ما هیچ گیرنده ای وجود ندارد . برای همین هنگام كوتاه كردن آنها دردمان نمی آید .

 
 
 

یک پاسخ بگذارید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

مقالات مرتبط

آخرین مطالب

نظرات اخیر