جمعه, ژوئن 26, 2026

نکته 32

بهترين دارو آن است كه انسان بعضي از اوقات در تنهايي فكر كند و بدترين دارو اين است كه همه ­ء اوقاتش را در تنهايي فكر كند.  

( آلبركامو)

یک پاسخ بگذارید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

مقاله قبلی
مقاله بعدی
مقالات مرتبط

نکته 1

نکته 2

نکته 3

آخرین مطالب

نظرات اخیر